080110

syster började skolan idag ;( synd för henne va? själv börjar man ju på onsdag! :))

jag och sabrina gick och la oss halv ett igår, men vid tre gick vid upp igen och tog chips, tjockt or what?
vi somna iallafall vid halvfyra och vid nio ringde klockan, vi låg kvar i sängen tills typ kvart i tio då thomas ringde och sa att han hämtade mig om tio minuter?!? hahah xD fixade mig på fem minuter typ och gick ut.

btw, gissa om jag känner mig fräsch nu? jag har duschat, jag har fixat naglarna eller iallafall basen och lite sånt :) sen nu ska jag fixa håret och tånaglarna.. Ansiktet också! Fast först ska jag äta något, har bara ätit en macka idag! satte nu blir de mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0