070110

Åker hem imorgon , yes jag är fortfarande hos sabrina. Kan iallafall inte gå och lägga oss sent idag ;O jag blir hämtad innan 12 imorgon satte..
Vi skulle iallafall dra till stan idag, men de är så kallt så vi drog till centrum. Köpte lite saker iallafall, två tröjor, strumpbyxor och ett nagellack, visar imorgon när jag kommer hem!

vi typ rensar hennes garderob nu men jag tog en paus ;)) jag kan iallafall berätta att jag suger på att vika kläder och de är därför jag hänger upp alla mina kläder typ.!

Kommentarer
Postat av: jess

hejhej, super fin o rba blogg! den kommer blir bättre om du lägger in bilder.:) men en sak bara SNÄLLA BER DIG. kan du säga vilket pogram du gör designer i och vart du laddade ner pogramet? i <3 your blogg.

2010-01-07 @ 23:02:33

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0