jag hissar och dissar



slitna jeans men antigen strumbyxor eller leggings/tights (helst med spets) under. Så fukking jävla hett asså ;o
enligt mig dåra. Men some people säger att man inte har någon stil haha (; nej men jag tycker de är riktigt snyggt iallafall.
Tänk er dom där jeansen på första bilden från d-brand , med ett par svarta spetstights under, riktigt snyggt !






säger bara euw !
jag hatar verkligen när folk går i samma kläder i typ en vecka. Jag har inge problem om de är typ två dagar, för vissa människor svettas mer än andra och kläder börjar ju lukta äckligt efter ett tag.
USCH ! de blir riktigt äckligt om de går mer än två dagar tycker jag. Men om personerna är fräscha så går de max till 3 dagar iallafall , inte mer !
























.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0