ssseeeecreeet



dags för hemlighet nummer 3 dåra.
tro inte att jag är kissiewb.

men jag har faktist en privatblogg ;o haha. yes it's true.
Vad skriver jag där?
typ allt som jag inte skriver i bloggen. Privata saker. känslor, allt som händer som jag inte vill skriva ut här i bloggen som alla som läser min blogg kan få reda på. Och ja, jag vet att inget är privat på internet.



jag skaffade iallafall min blogg i januari efter att jag och sabrina bästavän hade snackat om att skaffa en.
INGEN vet om min privatabloggs namn. Och så ska de ju förbli, right ? ( ;
ser ju på statistiken att ingen läser den, och de är bra. Eftersom bloggen bara finns till för mig så att jag om några månder ska kunna kolla tillbaka i arkivet och läsa hur jag kände/vad som hände under januari/feburari.

nånting har hänt så att alla bokstäver är stora .  .

feel the pressure b*tches.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0