jag hatar rubriker .

ska börja fixa mig nu, byta klädder och lite sånt . Bella kommer snart och vid sex drar vi. ska försöka ta lite bilder också ;)

känner mig så jävla svag just nu . ;S haha , helt slut . skitsamma .

måste fixa en ny design till mig och en till julia och ämmi typp. har en ny bra idee till min nya design som jag tror blir lite mer mig. sen ska jag sluta byta designer hela tiden.

på onsdag är de prick en månad kvar tills jag (tidigt på morgonen) sitter på arlanda med bästavän!

Kommentarer
Postat av: Sofie "Suss" - Jag lever mitt eget liv

Vad ska ni resa då? =)



Vem skulle du helst älska? Kolla in mitt senaste inlägg "Att älska någon?" och svara på frågan! =)

2010-02-25 @ 16:29:22
URL: http://emosuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0