ikväll så fixar man håret ( ;

sho alla ! ^^
Sitter och väntar på maten . btw, såg nyss videon från ellen på kenzas blogg. Omg vilka ryggrader, usch!
haha onödig information ( ;
Idag iallafall , så ska jag tona mitt hår igen. I samma färg som sist men den kanske blir lite mörkare eftersom mitt hår inte har gått helt tillbaka till den jag hade innan.
Borde ju ha färgat asså permanent eftersom jag gillar färgen så mycke men jag vågar fan inte eftersom alla andra gånger jag gjort de har jag ångrat mig. yeahyeah , tar i färgen efter maten så ni kan ju få se the resultat efter (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0