dom till vänster?

till dig rebecca , du vet vem jag snackar om nu. (hoppas jag thaha) du vet vem, vi behöver snacka om han x)

skolan idag va nice, handboll på idrotten jag va typ halvt me, har ont i arslet som fan. Men de är inte från idrotten. sen va de typ matte och där va de nån psykologgrej som va där för att vi är så stökiga och snacka om att våran lärare smörade som fan för henne. -.-'
sen va de typ no , och jag fick tillbaka mitt prov, jag fick fan VG :D trodde jag verkligen inte.
halv ett drog jag till tandregleraren som skulle fixa min räls som gått sönder igen. Skulle åka tillbaka till skolan men då smsa elvira och bad mig stanna så att jag kunde hänga med henne dit, gjorde de ofc, sen kolla vi affärer och hade d roligt som fan , :D hahah ''dom till vänster ?'' haha fifan va roligt (;
Sen vid typ halv 4 drog vi tillbaka till knivsta , träffade bellan en snabbis och sen drog jag hem med den sena skolbussen typ. Palla åka kommunalt sen när bussen stannar typ hur långt som helst ifrån mig ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0