jag siktar mot toppen så långt jag kan nå.

Hur har eran dag varit? Min har varit Bra tror jag. De blev lite struligt där, vilket det fortfarande är men de löser sig nog ikväll. Fick reda på spanskan att om jag och elin är duktiga på nästa veckas läxförhör har vi typ VG. Fast vi får se hur de blir med de där. sen hahha på SOn den här veckan så ska vi göra reklam. Min grupp ska göra en reklamfilm för datorer för gamla tanter, får se hur de går haha men vår idée är bra men får se om de fixar sig!

Jag kommer få något damp ryck på min telefon snart asså! den är ju fuktskadad och rätt var de är så börjar den lagga upp sig och så måste jag starta om den :(
Men nu ska jag sitta vidare här i den här tröjan och plugga lite tror jag, har ju kemiprov imorgon...

hahahaha failad hand på bilden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0