sammanfattning av året! :)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?

- aa

Höll du några av dina nyårslöften?
- vet inte, typ .   
Blev någon av dina vänner förälder i år?

- yes
 Dog någon som stod dig nära?
-  nej, elr sabrinas farmor

 

 Vilka länder besökte du?
- spanien och danmark


 Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?
-  ingenaning

 Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
- 1 november 3-10 april, sen dagarna vi va i danmark och några till

 Vad var din största framgång 2010?
- Ingenaning 


 Största misstagen?
-  finns några

Har du varit sjuk eller skadat dig?
- har jag säkert

 Bästa köpet?
- navelpiercing tror jag :)
Vad spenderade du mest pengar på?
- kläder tror jag :)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- haha aa

 Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
- finns sjukt många men all time low låtarna mest tror jag

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- gladare tror jag

Vad önskar du att du gjort mer?
-  många saker

Vad önskar du att du gjort mindre?
- inget jag kommer på nu

 Blev du kär i år?
- yes

Hur många förhållanden?
- 1

 

★ Favoritprogram på tv?
- desperate housewives, criminal minds och fler 
 

Bästa boken du läste i år?
- the last song

 Största musikaliska upptäckten?
- finns några

 Något du önskade dig och fick?
- klart :)

Något du önskade dig men inte fick?
- yes.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
- slöa runt i knivsta med vänner

 Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
- ja

 Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
- vilken stil? biiiatch. 

Vad fick dig att må bra?
- mina närmsta vänner och någon annan


Vem saknade du?
- många

 De bästa nya människorna du träffade?
- typ 5 palla ta dom här

Årets sötaste?
- finns ett par
 

Årets största kärlek?
- jadu.

Årets besvikelse?
- någon beter sig som skit..

 Årets bästa?
- barcelona och danmark + den 1 november


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0