˜ Jullov,

Julavslutning idag! Riktigt skönt! Fick 7 VG och 5 G känns bra, riktigt bra.
efter vi slutade skolan drog jag och Elin till Uppsala. fixa en praoplats åt mig, köpte två julklappar och skulle köpa den fina pälsmössan men den va slut :( så ska dit imorgon igen för då finns den i butik igen!
Sen tog vi en milkshake på bk haha :') va bara ett måste. Sen åkte vi tillbaka till skithålan. och chilla lite, sen va vi hos elin ett tag o blablabla jag orkar inte detaljprata om min dag. haha den har varit bra hitills iallafall!


Kommentarer
Postat av: liiinn

fick du inte ett MVG nån gång??

2010-12-22 @ 22:27:11

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0