här står jag kvar för jag blir så dum av dig.

gud vad jag älskar att alla butiker har julrea! speciellt när man inte har några pengar!! (riktat till mamma och pappa...) inte för att dom läser min blogg hoppas jag men aa.
åh deprimerad :( hahah fast nej inte direkt, men åh jag vill ha julafton nuNUnu!! och jaa för er som undrar jag älskar julafton ja, de är mysigaste .. vafan heter de..?  aa mysigaste.. HÖGTID! så va de. Jag tycker att jul är vår mysigaste högtid.

Tänkte visa lite kläder som inte skulle sitta fel strax! måste bara fixa lite grejer. haha jag säger alltid MÅSTE BARA. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0