2 december 2010.




heej babies! aa, det är då den andra december idag. Hade spanska redovisning i skolan det gick nog rätt bra. tror jag. hihi. resten av skolan var väll helt okej, usch för slöjd asså..
Aa, jag har då inget plugg idag tror jag. Eller jag borde plugga kemi eftersom vi har prov nästa vecka men jag tar de då hihi. Hoppas på att vara ledig den dagen, men får reda på imorgon om det blir något eller inte! Hoppas gör jag iallafall :)

Julkalendern börjar snart, hihu för dom som inte såg den imorse , och dom som kollar. Jag kollar inte. Men jaaaaarrå .

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0