Hälsa från ditt ex.

Kom hem för lite drygt en timme sen. har käkat lite glass och nu lyssnar jag på musik och hade tänkt plugga lite, inte för att jag orkar men de måste ju göras! right? Haft en bra dag annars? de har jag förutom att de regnade och vi hade brandövning och grejer men ja det funkade väll. Fattar inte varför vi inte får sluta 20 över 1 på onsdagar, nu ska vi istället ha 30 minuters engelska och de är ju ingenting liksom , hej genomgång. dags att gå hem. blev iallafall klar med provet idag! de tog tre lektioner :o aaaah vilket roligt samtalsämne.

Oj tog typ 40 minuter innan jag kom på att jag skulle publicera hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0