the walk of shame

skolan börjar ju imorgon och de finns både negativt och positivt i de hela. men de orkar jag inte ta här och nu. Och innan jag går och lägger mig (tidigt!) så har jag lite grejer att fixa.
Ska b. la. måla naglarna, bestämma kläder (eftersom jag är för trött på mornarna och har en tidig skolbuss att hinna med och sånna små saker. Allt utom duscha för de gjorde jag imorse.

Allt jag ska hinna med ska jag göra innan  klockan 20.00 för då ska jag kolla på tv, men först måste jag kissa!

 


hahaha den där bilden bjuder jag på, okej? den första är jag fixad på och den är tagen för drygt 6 veckor sen, den andr aär tagen nyss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0