sleeptight

Jennifer's body va ju lika nice den här gången :) bella och felisia va här och kollade på den med mig sen när dom drog kollade jag på tre avsnitt av viva la bam  :D de är roligt :)

Natalie tipsade mig om en konsert på onsdag som jag ska kolla på och bokade biljett till mig den är rätt konstig men de funkar ändå för jag lovade mig själv innan skolan slutade att jag skulle gå på den. Säger inte vem eller så för om becca vill se måste de finnas sektion-A biljetter kvar :D jaja de blir nog nice :) berättar på tisdag eller onsdag va de handlar om.

nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imorgon, vid 9 faktist och fixa mig och sen ta bussen till väsby och gå på barnkalas hahha :D  och sen köpa lite grejer till skolan. Godnatt! P O

en trött jennifer för någon dag sen i centrum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0