ingen sovmorgon imorgon inte.. :(

gud vad jag stör mig när folk agerar kaxiga över internet.. usch! senaste ikväll över facebook till en helt meningslös sak till en kompis till mig där alla backade emot dom som lekte kaxiga. jaja shit i dom orkar inte ens lägga tid åt att tänka på dom nu.

Jag ska på ''möte'' imorgon bitti haha . Och jag ska alltså vara i Hornstull klockan 10.00 imorgon bitti vilket betyder att vi ska åka härifrån 7:45. Så upp tidigt blir det! jag som hoppades på sovmorgon.

lite sugen på att klicka hem en sån här från onepiece faktist, tänk va mysigt att bara chilla i den. synd att dom är rätt dyra bara.. finns billigare på bikbok men dom här ser mycke mysigare ut och dessutom är dom finare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0