I can see your shadow hanging over me

nej okej jag har inte klippt mig men jag har god lust till att göra de. Bara klippa av typ 2 decimeter. Helt random. man lever ju bara en gång men nej de ska jag inte göra :)

Har precis ätit, blev pasta/kyckling/köttbulls sallad. :thumbup: Ska bara smälta maten sen så ska jag tvinga mig ut på en powerwalk eller joggingtur.

Nu vill jag inte låta dum i huvudet, men är de bara jag som små längtar till vintern när man ser att alla butiker fått in höst kläderna. Ta de inte fel, jag älskar sommaren men höstkläder och de när man kan gå i varma cardigans och halsdukar och sånt är mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0