hemma igen

fick ju gå upp jättetidigt imorse igen! åh snacka om att jag halvsov medans jag gjorde i ordning mig, var framme cirka 40 minter för tidigt eller något sånt. Så jag och mamma gick till 7eleven och tog en macka och satt där ett tag sen så gick vi dit där vi skulle möta alla vid 10.
Vi gick till FilmCentrum där vi repade några gånger och vi var redan klara 1 och en halv timme för tidigt så ringde mamma och gick och mötte henne och Åsa vid någon park och vi drog och käkade lunch på därmedpasta. Sen åkte vi hem :)

nej tänk om man skulle läsa lite bloggar?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0