H O T



okej nu funkar internet bättre.
IDAG:
Skolan va rätt skön idag, sen så drog jag tidigare från so:n och tog tåget till uppsala och kollade lite i butiker, hittade 2 par skor på dinsko men hade ju då inga pengar.... Sen köpte jag en macka på subway och gick till tåget. När jag väl kom till knivsta hade jag inget och göra och då såg jag typ sebbe, emma, alex och nån annan kille och sebbe ropa typ dit mig. Sen kom emelie och vici. Och då kom regnet -.- Efter ett tag kom sebbe på sin moppe och sen kom några andra 95or på deras moppar. Skulle gått till dagis och sen blivit hämtad där men såg att sista skolbussen kom så sprang till busshållsplatsen och tog den hem!

Nej fan nu måste jag städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0