Day 2 i danmark

vi åkte till legoland på fredagen och de va rätt nice lagom med folk och en kille som jobbade där attackerade mig/raggade två gånger och jag blev lika rädd båda gångerna.




köpte tre nyckelringar på legoshoppen för jag hitta ingen fin legogubbe hahahah och den nyckelringen jag brukar ha hade ändå gått sönder, dom här va feeeett heta asså..


inte världens godaste glass, kunde varit godare utan såsen, de va jag som gjorde den så all credits går till moi





min favoritlegogubbe, han fick daniellas nummer






alla bilder blir ju inte så bra som man villl..


told ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0