clothes clothes clothes

åh nu blev jag lite ledsen över att se att jag har sparat några bilder på kläder som jag verkligen SKULLE köpa. hände det? nej. och såg världens sötaste klänning från monki som jag sparat men de va rätt länge sen så de blir lite jobbigt. Fick världens lust att shoppa nu så man kanske ska maila till Kenza & tyra show och säga de som en dröm? hhahaha ni som läser deras bloggar har kanske sett att dom uppfyller drömmar. hahah de vore kul men nej inget för mig.
Ska iallafall kolla på kläder över internet, ska inte köpa så mycke den här månaden ska ha pengar till piercing i september också!

nej okej ska tydligen vara barnvakt istället... gör de sen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0