31 augusti va?

har alla haft en bra dag eller? min har varit helt okej. Har gått med huvudvärk men de har funkat ändå. Fick reda på SOn att jag typ kommer få ig i samhällskunskap -.- Sen så hade vi första elevrådsmötet efter och jag fick typ vara med i styrelsen bara för att hon som höll i det kolla på mig och ba: inga frivilliga åttor? så jag erbjöd mig och jag kommer vara den enda 96an där då men de får funka.. :) Fick också uppgiften till att fixa snygga röstkort till skolvalet, palla de liksom! ska göra det ikväll iaf så har jag de kirrat.

nej men tänk om man skulle gå och kissa? ...

snygging...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0