va inte orolig, du är den ända även om himlen faller ner.

Dagen i skolan va som den va. inget speciellt hände, så palla dra igenom dagen för er.
men Såg iallafall att DANIELLA hade min fina tröja på sig idag :D jätte fint svart linne med paljettränder från H&M. använde det aldrig så gav bort det.

Ska faktist klippa mig imorgon. Är rätt nervös eftersom sist jag klippte mig där jag ska klippa mig blev jag inte nöjd. Men ska prova en annan frisör där imorgon som några people har sagt till mig är bra. Så man hoppas ju på det bästa. Behöver verkligen klippa av det slitna och fräscha till håret.

Ser just nu. At the moment people. att Sabrina BFF har börjat blogga igen efter hon la ner bloggning helt. Fast va höll det? fem dagar typ? HAHA !





 


Kommentarer
Postat av: Stefan mårtensson

hahaha äre inte fozzzzzi som sitter på andra sidan haha <3

2010-04-20 @ 21:47:01

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0