svar på kommentarer;


hahah, om ni kollar på datumet som anonym skrev kommentaren så är det ett tag sedan. men blogg.se strular lite för mig och det komemr inte alltid upp att jag fått en kommentar.
men till svaret på frågan så fyller jag år på fredag. den 30 april, på valborg. Ja man kan ju säga vad man vill om det. men glöm inte att säga grattis ;)



jag förstår hur du menar. (: de är lätt , för lätt faktist. Nu är det ju så att youtube har bestämt sig för att ändra på deras utseende vilket jag inte tycker om . men det är ju en annan sak. Under videon så trycker du ju nu på bädda in när du ska kopiera HTML länken på videon. Under länken så kan du ju välja färg på videon , och under där finns det olika storlekar på videon. Jag tar 640. svårt att förklara men kolla på bilden.





jag kanske förstår...? när man ska ändra det måste man ändra lite grann i stilmallen.

Om man har som jag och använder stillmallen FASHION. Så står det under #wrapper , witdh: 830. om du inte har ändrat bredden på bloggen som jag till t.ex. 1000 px. Så står det på 830. Men den ska stå på 800.



se till att bredden under #header också står på 800.





alla dom där ska ändras till 0 också.




och sen så får du scrolla upp igen till #wrapper och ändra padding: 20px till 0px.

och nu borde det vara klart om jag intehar glömt något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0