den 26e April 2010 .

dagen; Skolan var ju (nästan) helt underbar för att vara skola. Det börjar med att idrottslektionen med bad utgick eftersom våran idrottslärare är fast i Asien typ ;s Så jag hade alltså åkt till skolan helt ofixad i onödan. -.-' Så då drog vi alla till Jocke, sminka oss och killarna dryga sig -.- och sen så va gjorde vi sen? jo vi drog tillbaka till skolan och hade matte. Jag jobbade fett bra och tiden gick fett sakta. usch. Sen att våran mattelärare bara satt och kollade på mig i 5 minuter va rätt jobbigt. Försökte säga en sak till yasmine men då såg hon typ att jag skulle de och jag fick värsta blicken , och sen när jag skulle skriva det jag skulle säga fick jag blick igen. Så jag sket i det och skulle rätta och när jag öppnade facit gick hon upp och ställde sig brevid mig ;S
Sen vare lunch iallafall, de va inte gott ! sen så vare NO med vikarie så vi chillade bara typ.
Efter NOn var det rätt lång rast där jag och Tilde gick runt lite. Sen vare slöjd och allt gick bara fel -.- sen fick jag o frida stanna kvar efter lektionen frida skulle snacka och HON skulle laga min jacka, men de tog fett lång tid men den är lagad ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0