alnäs; orkar inte rotera bilderna (;

alnäs va kanon kan man säga. eller inte. det var riktigt tråkigt faktist fast kvällen var rätt nice. vi gjorde massa övningar och sen typ fick vi chilla lite , spela volleyboll, tennis och lite sånt. Sen typ åt vi och sen så chillade vi lite mer och sen kommer jag fan inte ihåg. jo sen chilla vi med kilalrna i deras rum typ en timme , sen drog vi runt lite ute.
vaknade upp hur jävla trött som helst och sen skulle vi göra några andra övningar typ fast fruksot före, sen skulle vi ha sjukamp och jag lacka på en tjej i vår klass och va sur hela dagen (förlåt för de) sen åkte vi till knivsta och jag va i skolan ett tag och sen typ handla jag med pelle och sen drog vi hem,. va väll hemma vid 3 . ;s














Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0