180410

Imorgon är det ju då måndag, vilket innebär skola. not so fun. ifall någon ville veta .

såg att de funkade att mobilblogga via sms istället. Så jag kommer nog fortsätta att göra det om jag känner för att blogga när jag inte är nära en dator. Synd bara att jag inte kan mmsa med min lilla Iphone.. Usch usch.

Idag, eller aa nu ska jag fräscha till mig lite, smörja in mig med b.u.s , måla på mer nagellack på naglarna, fixa håret och lite sånt. Så man blir sjuukt fin senare ^^ hahah de också men att känna sig fräsch är alltid tummen upp så tänkte göra det. måste städa mitt rum också -.-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0