05.20 går taxin :D

sitter hos sabrina nu :D hon kollar mina bilder på HAHAHHAH den där bilden x)
åkte till pappa iaf och vi drog direkt till kista, kollade i affärer , såg på bio, åkte och handla godis till mig och mat, åkte hem åt, kollade på det failade programet håkan har gjort. gillar det inte. och där har jag sagt mitt om det men vafan , jag har turdag imorgon , och jag kommer ju inte eller jag har inte fått chansen att säga hejdå till dig. eller till mina närmsta vänner och familj men jag älskar er.

vet inte om de blir någon uppdatering i veckan men vi ska försöka gå till ett internetcafe så jag kanske hör av mig. vi får se, ska upp tidigt taxin går ju som sagt 20 minuter över 5 inatt. Vi hörs när vi hörs! puss o kram bitches ;'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0