010410

Påsklovet börjar ju idag :D fett nice! den här skolveckan har varit super iallafall , och de skadar inte att få två håltimmar och sen inte ha någon vanlig lektion heller typ.

dagen; först var det engelska men vi har haft nån spec grej så vi har typ gjort miljötänkarhus på typ alla lektioner. De va stilbytar dag och hahaha vissa va fan coola 8) sen på andra lektionen drog jag och några fler till matsalen för vi skulle vara matvakter -.- så där va vi tills typ 12.10 och då drog vi snabbt till tjorreborren och köpte chokladbollar.
Kom upp till lektionen och fortsatte med husen, sen skulle hela skolan ut för de va catwalk för alla som va utklädda typ. efter det gick vi tillbaka till klassrummet och jag va där i typ en halvtimme och fick gå till slöjden två gånger -.- sen drog jag till uppsala, kollade på kläder. Fan va fina grejer de finns, tur att de blir spanien på lördag :D
drog till tandregleringen och vi snackade om jag skulle få räls på underkäken och sen satte dom någon metall elr stålgrej i rälsen och böt färg från blå till rosa på gummisnoddarna i bak.
Efter det spenderade jag 15 minuter för att leta efter subway -.- hittade det iallafall och käkade, drog till forum och skulle köpa en bok. Köpte the last song, den verkar fett bra.

nej men nu måste jag städa mitt rum och sen chilla (kanske sova?) och sen ikväll börja packa till på lördag!



Kommentarer
Postat av: DANIELLABEEEELLANFIFAN

tjorreborre e mitt ord :@

okej nej jag skojja :D <3

2010-04-02 @ 09:20:34
URL: http://daniellaelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0