OHIO

är hemma nu, ja asså hemma hos mig. Blev en chilldag i stan idag. Kollade i butiker och så men ingen hade riktigt lust att göra de konstigt nog. Men vi gick förbi en turistbutik där jag köpte en t-shirt där de stog I LOVE SWEDISH BOYS den var billig, 50 spänn gick den på.
Vi gick även in till OHIO och provade en massa mysdressar, dom hade jättefina, turkosa, gröna, rosa, vita, svarta, gula, oranga och i olika nyanser. Ska nog köpa en gul :P Gillar förövrigt inte den butiken, eller ja deras sortiment.

Har förresten hittat en klocka idag från ur&penn som jag ska köpa. Och ett par skor som jag funderar att ha i höst/vinter.



Har inte bestämt mig för vilken klocka, dom kostar lika mycket och om jag ska köpa den sista så blir de i vitt. Jaja ska gå och kolla på tv nu, känner mig hängig ''/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0