''You know, an entreprenör''

chacha! sitter hos Sabrina, har varit här ett tag. Lyssnar just nu på plain to spain med Basshunter.... Hatar honom men faktist, han har tre bra låtar ;)

Skolan var helt okej, dryg som vanligt men jag va ovaligt trött hahaha. Vår mattelärare fick damp på mig och jag hade inte gjort ett enda skit förutom att be folk vara tysta? hahah. Sen på biologin skulle vi disikera. Jag och Frida jobba ihop men asså jag vägrade att göra nått så frida sa okej. Vi gjorde de med en bläckfisk, alla killar dryga sig och jagade oss och björn var glad som vanligt :) inte.. Han dampa loss på Blerina helt utan anledning, och i ett försök till att slänga igen dörren gjorde han också!! hahah fan va kul de va!! Sen blev han sur på mig och frida också för att vi gick ut från klassrummet, man blev liksom spyfärdig av lukten och han ba; nej men sätt dig och jobba! jaja.

Ikväll har vi typ inga planer förutom att vi ska gå och handla chips eller nått, vet inte. Men jaja vu hörs! kanske blir en till video också ;)

Kommentarer
Postat av: EBBI

HAHHAHAH björn suger ... ;)

2009-11-06 @ 21:27:14

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0