vetintevadjagskaskrivahär

asså jag börjar fatta att jag suger på att uppdatera ;) haha. Nej men har inte haft internet eller haft något att skriva om.

New moon var iallafall bra! Jag jämnförde ju filmen med boken rätt mycket och tyckte dom missade en massa i filmen, men ni som inte sett den borde ta bästavännen/pojkvän/flickvännen och er själva såklart med er till bion och kolla på den!

Idag, vaknade vid sju av att mamma väckte mig. *suck* hade bara fått fyra timmars sömn... Fick iallafall dra på mig kläder snabbt och så satte vi oss i bilen in till knivsta och ställde oss i kö för en kölapp till bacon-sprutan. Stog bara och köade i 45 min. De va jävligt kallt! men musik i öronen gjorde de bättre ;) Efter vi fått lappen drog vi hem och käkade och jag o becca startade sims. hehe.
Kom tillbaka till knivsta vid 11 och väntade på att få sprutan, gjorde inte så ont men nu efter gör de aaaaas ont. mår dåligt också så ska nog vila sen, eller inte.. Måste städa mitt rum nu typ.. skönt att få de gjort, har varit fullt med kläder på golvet hela veckan.



Är man bra eller vad? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0