nameless

har typ gjort en massa ikväll. Rätt tråkiga saker men jag fick annicas design klar ;) nu har jag bara emelies, lindas, min , fridas, tildes, elins och blerinas typ.. har säkert missat någons.

Vet ni? jag vill kolla på film igen ;D men har ingen att kolla på så de går ju inte... Och vet ni? nneeej jag kommer inte ihåg vad jag skulle skriva (I) haha. IQ eller vad liksom?

Försökte prata med bästavän nyss men telefon lagga så vi tar de senare! Ska försöka fixa en hiss & diss också ;)



annicas header  ;)

Kommentarer
Postat av: sabrilicious

svar; haha som om du gjorde :O <3

2009-11-29 @ 22:11:52
URL: http://sabrinamariacastells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0