(mobilblogg) no power

Snacka om tråkig rubrik men jag hade ingen ide ;) satt faktist idag vid kanske åtta halv nio och gjorde Annicad nya design (igen) hehe och skulle också börja på emeeeeeeelies men de blev helt jävla kolsvart, strömmen stängdes av!! Fett mörkt de blev! Gick ner till mitt rum och inget ljus fanns i närheten de va liksom läskgt svart! Uuuscgh! Men iallafall så jag kunde inre uppdatera, m turen vände och mina 93% tur från fb visade att de funka för 10 i 9 sattes strömmen igång! Fast internet funka inte **/ ligger i sängen nu , har nyligen snackat mitt och Sabrina VIKTIGA snacka om b. La. D och G. Men ska söööööva nu så vi höRes morgon! Går bara halvdag, ska tilltandläkaren och äntligen ta det där bacon-vaccinet så halvdag imorgon! SKÖNT! Pösspörömpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0