måste plugga

Hejhej bloggen! idag är de tisdag och jag ska typ inte göra något förutom att plugga. Min biologi lärare är dum i huvudet så de är väll bara att plugga. Vet ni vad han sa till mig idag? hehe snor kissies ideer och visar er ;)



Och man bah vaa? asså de va precis så han sa till mig. Sen efteråt när jag försökte få ett svar igen så ignorerade han mig och gick vidare. De tog 20 minuter att få honom att försöka svara men han är ju för sjuk i huvudet för de. Jag fick inte ens jobba hemma med en uppgift som vi skulle göra på fem minuter. Vi skulle läsa ett A4 och svara på sju frågor typ och jag vet att jag läser rätt segt ibland.

Okej, men jag får uppdatera senare igen för att jag måste plugga till biologi provet på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0