lite shopping idag!

HEJHEJ! FÖRLÅT FÖR Den usla uppdateringen, (oj caps!) Jag var iallafall med Sabrina i Fredags och i lördags åt vi subway och sen drog ajg till mormor och morfar. Morfar fyller 60 på tisdag så vi firade honom. Som min syster sa; de känns som att vara gamling och gå på pensiönärsparty. HAHAHA! bara vi som fattar! ;) nej men asså de va trevligt faktist.
Idag drog vi in till Uppsala jag och syster. en turkos bh och ett par jeansleggings fick följa med hem igen, och jag hoppas dom stannar här;) haha. nej men nu ska jag bli seriös igen! :)

Ska försöka göra en bloggdesign till Linda nu om de går, annars får jag ta de nån annan dag. Måste plugga också, de går faktist riktigt bra!! ovanligt nog. har jag sagt att jag fick MVG på mitt engelska prov? :) fick de iallafall. Men jaja, måste nog börja nu. Ska lägga in lite musik på mobilen också, pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0