Hemma nu

Kom nyss hem, åt. Kan berätta lite snabbt.

Vid 4 drog vi till sollentuna och gick till stinsen därifrån. Kollade i affärer hittade en as fin klänning som ska bli min från ginatricot. Skulle gå tillbaka till station vid sex men sabrina hade bara en av sina påsar så vi kollade in genom fönstret och där låg påsen, haha så jag fick springa in och hämta den innan nån tog den.
Vi drog våra arslen tillbaka till station iallafall och träffa två tjejer, typ nattis och fanny. Tog tåget, fick åka gammalt och vi trodde typ vi tagit sönder tåget för vi böt vagn och glömde stänga dörren och tåget stängdes av flera gånger. hahahaha!
Dom gick av i väsby och jag fortsatte mot Märsta där jag blev hämtad.

Nu ska jag faktist kolla på statist och film café de va ett tag känner jag... Sen ska jag fortsätta fixa musik till mobilen, Sen blir de duschen oh jusste måste fixa samhällsboken tills imorgon.

I better start giiiiiirl, funderar på att göra ny design men behöver ideer. Har ni några?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0