första dagen i veckan/efter lovet

Då var den avklarad. Eller iallafall skoldagen. De var rätt skönt att vara tillbaka, märkte verkligen hur ,mycket jag saknat alla.
På jumpan var de särjumpa, haha! vi va typ sex stycken i varje grupp. Fick knyta ett hopprep runt våra midjor och ihop med varandra. Sen skulle vi gå igenom en hinderbana så!!! hahaha fan va kul de va. De va helt okej faktist. Fast snacka om ont man fick när någon drog frammåt och banden runt en bara tröcks innåt.
Sen va de helt lugnt typ. Jag var riktigt sliten och hungrig så trött va jag! märktes verkligen att lovet va över. Hade iallafall matte efter där jag prata rätt mycke men fick ändå saker gjort. Efter de va de lunch, biologi och slöjd.
Stannade kvar i knivsta med Blerina, Tobias och kikke. De va rätt mys, träffade frida, markus och willam plus några fler men vi var bara ute och vi gick till en lekplats och lekte sen haha. De va rätt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0