fel på comviq idag!!

drar de lite snabbt. De har ju varit fel på comviq. Mitt stängdes inte av förrän halv åtta i morse, var utan mobil hela skoldagen.
Skolan var OK. slutet var bäst. På lunchen satte vi oss vid litet bord men alla fick inte plats så dom andra tog ett litet bord till vårat. Sen blev de lite missförstånd typ. De hamnade en massa mat på bordet och matteläraren kom och skällde ut oss. Sa åt oss att plocka upp. Eller hon gick fram till mig och sa de men jag svarade med att jag inte ätit nått så jag fick gå. Frida och tilde som gjorde allt fick prata med min mentor. Fast Ylva, matteläraren hade övedrivit en massa så alla lärare trodde de va en jätte stor grej.
Dom fick iallafall en varning innan dom blev portade.
Men asså typ hela skolan slänger mat på bordet för att reta matvakterna :S
Sen var de jumpa och jag o Elin gjorde värsta grejen med att göra allt baklänges bara för att ina byxor hamna bakofram. Var med Elin och tilde ett tag efter skolan sen bara elin sen elin och yasmin sen bara elin och sen blerina och sen blerina och william innan jag skulle bli hämtad vid fem. Åkte till Alsike med mamma och vi skulle vaccinera oss men de va för lång kö och vi skulle inte hinna.

Så vi åkte hem och åt och nu har jag slappat (skönt!!!) chattat med Agnes, bby, sabrina och Elvira! Och nu måste jag nog plugga NO? eller ska jag lägga in musik på mobilen? vet inte.



Får ta de där nästa vecka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0