Comviq comment battle



Vet att jag är sen, tävlingen började klockan nio imorse. Och ja, jag är en av dom bloggarna som ska vara med i CCB.  Den här gången är de tio små bloggare, förra gången var de fem stora.


REGLER: regler för tävligen är. Du ska svara på tävlingsfrågan som är vad är din favorit funktion i mobilen förutom ringa/smsa. De är okej att kommentera mer än en gång för att få större chans att vinna. Men om du ska göra de får du bara skriva en funktion i varje kommentar, t. ex. musik, spela spel, anteckningar m.m.
Comviq comment battle är en tävling som kommer ifrån comviq där bloggare (i det här fallet 10 småbloggare) får tävla om kommentarsrekord.
Vet ni vad det häftiga är? För varje kommentar som skrivs i det här inlägget får en av dom läsare som skrivit en kommentar chans att vinna ett kontantkort fullladdat med pengar. Sen så händer det såklart något bra för inte bara er läsare utan alla kommentarer som skrivs gångras med tio och skänks i pengar till BRIS (barnens rätt i sammhället) Så nu tycker jag att ni ska vara med om att försöka slå kommentarsrekord.

GLÖM INTE ATT SKRIVA DIN MAILADRESS I VARJE KOMMENTAR FÖR OM NI GLÖMMER DE GILLS INTE KOMMENTAREN OCH DE ÄR JU SYND OM NI MISSAR CHANSEN FÖR KONTANTKORTET.

Så kämpa nu genom att skriva kommentarer i det här inlägget. Jag kan skriva frågan igen försäkerhetsskull längre ner.

VAD ÄR DIN FAVORITFUNKTION MED MOBILEN FÖRUTOM SMSA/RINGA??

Tävligen pågår från och med nu och tio dagar frammåt så jag vill ha så många kommentarer som möjligt. För de hjälper inte bara mig utan er också! lycka till!


Kommentarer
Postat av: maria kraft

hihi, trevligt trevligt! :D

2009-11-02 @ 18:57:35
URL: http://mariakraft.blogg.se/
Postat av: Covmiq

Hur gick det för dig i tävlingen sen?


Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0