Borde verkligen sova

känner jag.. Den är efter tolv så Sabrina är officielt tonåring och Peller 2 år. Men så eftersom att de är söndag nu betyder att de är skola imorgon och jag borde inte vara uppe så länge.
Ska ju faktist också upp vid sju imorgon för att väcka pelle och morgonfira honom som vi alltid gör i min familj.
Så nu är de dags! jag ska gå och lägga mig!! Hade ju en ren jävla helvetesnatt hos sabrina. haha!
Vi somna kanske vid 3? jag vaknade vid 6 av att hennes mobil vibrera så jag satte mig upp och sabrina sa''jag är här'' hahahahhaha men jajaja. Sen så börja hon snacka om gullik och han förmodligen va helt borta för att de va tidigt och jajaja. Vakna igen vid 10 och missade fame och fick se på UPP i 3D ! as coola brillor! dom påminner iförsig om mina nörd brillor men jaja. Puss o godnatt!


Kommentarer
Postat av: skrattandesabrina

hahahahah XD du beskriver mig så bra! ;)

men vadå NÖRD brilor, tycke dom va skit sexiga P:

2009-11-01 @ 11:35:02
URL: http://sabrinamariacastells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0