Step up two..




HAHA undvik den bilden!

step up 2 ska jag se på nu klockan sju. Har aldrig sett tvåan men ettan är en av de bästa filmerna jag sett! Tro mig.
Mycket dans och bra musik. =)

Är det inte helt otroligt hur min hosta kunde bli värre ute i solen?

förresten märkte pappa när han kom hem att jag fått en massa prickar på kinden ''(
Han sa att de antigen var reaktion på något jag ätit eller av värmen.

Nej nu ska jag ta en massa halstabletter och dricka cola. NEJ! asså jag måste sluta dricka all läsk. De är i stort sätt allt jag druckit nu i helgen haha. fast inte till frukost da. =P Nej de har blivit allt för mycket läsk i helgen, kanske är de för värmen jag druckit så mycket.. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0