slipknot och techno?

NEJ! jag lyssnar inte på något av dom! eller slipknot just nu. Daniel sa att han gillar två låtar med slipknot så lyssnar på dom två låtarna nu. Rätt så bra iallafall, inte jätte dåliga - men inte så bra. Och helt plötsligt sa han att han inte gillar dom längre? och att han börjar gilla techno. haha!

Håller på att kolla igenom alla bilder på bilddagboken. Vissa av mina vänner har 1000 bilder typ :P eller , ja okej då , 30. hihi! Sen när jag är klar ska jag göra en kvällsmacka med oboy! och sen göra mig i ordning.
Imorgon har jag en kort skoldag. *skönt* Och då ska jag nog vara med Agnes. =)
vi hörs imorgon. Glöm inte veckans blogg!

kommer bilder i ett nytt inlägg!

g od n at t !♥



sådär såg mina byxor ut igår! :P

Kommentarer
Postat av: tobbe be

kissa du på dig :O??? <33333

2009-05-09 @ 15:46:57

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0