Man blir ju helt trött på...

... Affärer, som Gina Tricot! Känner ni inte igen den här klänningen? Gina har en nästan likadan?
Jag kommer ihåg för något år sedan när jag letade efter en avslutningsklänning, prövade en jätte fin på Vero Moda som jag sen såg likadan fast iett annat material på Gina Tricot. Och de har hänt fler gånger att Gina Tricot haft liknande kläder som andra butiker.

Ja jag vet, de finns ju fler butiker som kopierar andra. Men Gina är bara ett exempel och den affären  som jag har märkt mest som kopierat.



Och jag tror och är nästan helt säker på att den här har funnits längre än den från Gina. Den här var nämnligen på REA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0