Gröna Lund

Hejsan! Som ni kanske vetså var jag på Gröna Lund med skolan igår. Det ägde! Åkte en massa. Till och med vilda musen som jag inte åkt på åratal!! haha. Såg två snygga killar, fast de var ju nästan självklart eftersom vi var på grönan. :P
Ledsen för kass uppdatering men jag har inte haft tid. Men ni kan få lite bilder iaf. Från min födelsedag och grönan.



Min snygga tårta



Min snygga resväska jag fick :P



Köpte såklart den goda mars glassen



Jag, på toaletten på cosmonova. (har på mig min nya snygga tröja jag fick av sabrina <3)



Kolla vad fin sten dom hade på en utställning på naturhistoriska!



Mitt, Agnes, Freja & Lindas snygga vilda musen foto! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0