Kan inte låta bli att deppa lite grann iallafall

Nej! jag kan inte låta bli! Läste nyss Kenzas blogg och hon tar ju studenten på fredag! Kul för henne! Nu har hon liksom gått ut skolan och kan satsa på hennes karriär för de verkar ju gå så himla bra för henne. klädkollektion, en blogg som gör att hon tjänar stora summor, modellandet , MTV och allt de där.
Sen tänker jag på lilla lilla mig dåra. Nästa vecka går jag ut sexan, min andra skola. De känns som om jag gått i skolan i en evighet (vem gör inte de) och nu känner jag hur länge jag har kvar. SEX ÅR! 7an, 8an, 9an ,1an, 2an och 3an! Jag har bara gått ut halva skoltiden ännu. -.-' Skulle gärna också ta studenten i år. Eller nästa år. Men nej, jag tar studenten 2015! De känns ju som hundra år bara man läser talet ;)


Kommentarer
Postat av: sabrina

fin bild <3

2009-06-03 @ 22:05:54
URL: http://sabrinamariacastells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0