Jag har faktist varit upptagen med annat



Hej babes! ;) Idag blev jag hemma från skolan. Och jag vet jag borde ha skrivit men jag har faktist spelat dataspel typ hela dagen. hehehehe.

Så imorgon är det onsdag och de blir minst lika dålig uppdatering då för efter skolan drar jag till pappas jobb.
Men när jag kommer hem så uppdaterar jag åt er! jag måste ju eftersom imorgon är det sista dagen för dom utvalda till veckans blogg att skriva ett inlägg.
Det står ju redan lika mellan två bloggar =D hehe


Kommentarer
Postat av: RobPattz

aa gärna=)

eller menar du typ att jag hoppar in i tävlingen att har chansen att bli veckans blogg? om du menar det är jag gärna med

2009-06-02 @ 19:39:43
URL: http://robpattz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0