Insane!! woohooo!

varning! lååångt inlägg men fortfarande värt att läsa, så ta din tid och läs det för min skull.



haha! ja de är därför jag inte bloggat idag babes! Var på grönan hela dagen. hade tänkt att slänga in ett imorse men hann inte för vi försov oss med en halvtimme -.-' Men som tur var gjorde det inget för mamma och thomas hade det struligt hemma också så dom hade inte heller kommit iväg.
Jag drar dagen snabbt. Vi skulle mötas vid slottet för att gå in och kolla på någon utställning. Men när vi kom dit kom pappa på att han glömt sin mobil och jag hade också lämnat min hemma så att jag inte skulle tappa den medans vi åkte dit, (åkte fyrhjuling dit :P) Så vi fick låna en telefon på någon myntsak brevid slottet så att jag kunde ringa mamma.
När vi träffade dom så gick vi in och kollade på skatterna. Det var en riktig besvikelse. Det var typ ett och ett halvt rum och sen var det klart.
Efter det drog vi till grönan och hade kul. Rebecca ville verkligen att jag skulle åka insane med henne och när jag såg den kom jag på att jag redan åkt värre på tibidabo i barcelona. Så vi gjorde det och den var as rolig!! =) så det ångrar jag inte men dom som satt på andra sidan var lite tyngre än oss så vi snurrade as mycket haha! och sista gången var det as läskigt för man lutades mot (guuud! vad heter de... tappade bort ordet...) selet! så heter de! så de kändes som om man skulle ramla ut haha!
När vi var klara där gick vi alla nio ut med de här, 2 kg toblerone , 2kg mjölkchoklad, 2 påsar gott och blandat, 1 nalle, en luftgitarr och glada face :D haha :D
Så det var en lyckad dag! :D

Sen på vägen hem så var det några politiker som skulle ut och åka så det kom tre polismän och två polisbilar och det ena skrek att vi skulle åka medans det lös rött och blablabla.

Sen så påväg in till grönan så fastnade mina ögon vid ett stånd vid plattan där de fanns as fina shuttershades i alla möjliga fina färger och dom kostade bara 59:- så vi köpte ett par rosa till mig på vägen hem sen =)


Kommentarer
Postat av: Agge

ge mej dina brillor nue !!! PLZ ?!!!!! (^^

2009-06-17 @ 20:21:55
URL: http://agnesliza.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hade för ett par dagar sen som en liten "nystart" i min blogg och skulle vara roligt om du tittade in! :)

2009-06-17 @ 21:04:52
URL: http://hsvn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0