ingen mer bloggning förmodligen.. tills ikväll =)



hehe, ja liiite konstig bild dåra, men rosa pantern kom på tv och låten är ju lite svängig och så, hehe.. =)

Det funkade inte att koppla in min minidatorn på vårt trådlösa internet. =/ Christoffer hjälpte mig i över en timme men den ville inte.. Ska ta och ringa thomas senare ikväll och fråga om hjälp. Så, vad ska man göra nu då? Det är ju jätte fint väder ute och så, men jag vill inte vara ute själv. Dessutom kommer pappa hem snart =) och då ska vi åka direkt till Kista och kolla om de finns några biljetter kvar tills smygpremiären av transformers 2.
Så jag kommer nog inte blogga på ett låångt tag, men ni klarar er nog =) Jag kommer ju tillbaka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0