Gud vad den var bra!!!



Jag innan vi åkte idag =)



Transformers: Revenge of the fallen var jätte bra! Precis som jag trott. Det var bara en sak jag inte gillade och de var att Sam (Shia LaBeouf) dog och det var slutet för alla och Mikaela (Megan Fox) blev as ledsen detsamma som föräldrarna och sen helt plötsligt vaknade han efer han pratat med några. Men annars får den 5 stjärnor!

Efter bion åkte vi till maxi i häggvik och skulle handla frukost och sånt. Letade också efter sommar edition chokladen från marabou. Men den var slut där =/

Nu, blir det nog bara mys framför datorn och tv:n för jag känner mig hängig. Har haft ont i huvudet länge, vart jätte svettig på bion, har ont i halsen och lite sånt. Men innan ni stänger ner min blogg så borde ni lyssna på den här låten! Jag älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
(Kommetarer som visas vara stötande mot mig eller andra raderas)
Ditt Namn:
Spara Dina Uppgifter?

E-mailadress: (publiceras ej)

Adressen till din hemsida eller blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0